Ett vackert blomarrangemang. En stillastående ledartavla med tio namn som ligger i bild under fem minuter. Och sedan klipp till Billy Horschel som puttar för bogey på hål 13 och ligger näst sist i fältet.
Det kan vara frustrerande för tv-tittare utanför USA att följa en PGA Tour-tävling. Produktionen är anpassad för en amerikansk publik, vilket kräver att internationella spelare måste spela riktigt, riktigt bra eller göra något extraordinärt för att hamna i bild.
Nu tar PGA Tour åt sig av kritiken och kommer framåt att utveckla världsfeederna så att de blir mer nationellt anpassade och kan locka en större internationell tittarskara.
PGA Tour Studios kommer nu att genomföra produktionsmässiga förändringar som kopplats till den globala sändningsfeeden, som möjliggör att sändningarna i större grad kan lokaliseras för olika internationella marknader.
Det betyder att vi förmodligen kommer kunna se mer av Ludvig Åberg och övriga svenskar i sändningarna framöver.
– Tidigare, om fans i Tokyo ville se Hideki Matsuyamas vinst i FedEx St. Jude Championship, så tittade de i princip på samma sändning som ett fan gjorde här. Med denna lösning betyder det att samma japanska fans kommer att kunna titta på en sändning som är mer anpassade för honom eller henne, med fokuserad bevakning av japanska spelare och med japanska kommentatorer och grafik, sa PGA Tour-kommissionären Jay Monahan under sin presskonferens före TOUR Championship.
Vid samma tillfälle flaggade också Monanhan för att man planerar att testa nya grepp under sändningarna framöver. Detta berör den produktion som görs för Golf Channel under de två första tävlingsdagarna och som till stora delar också går ut i övriga världen.
– Under höstsäsongen kommer vi att genomföra pilottester med nya inslag i sändningarna under flera tävlingar. På torsdagar blir det en mer traditionell sändning medan fredagen innebär att vi jobbar in nya saker, baserat på den feedback som samlats in från tittare. Även om andra plattformar växer och ökar i betydelse är tv den primära kanalen som fansen konsumerar PGA Tour. Det är ett område där vi vet att kärnpubliken hungrar efter innovation, vilket vi hoppas att kunna mata dem med framöver.