Henrik Norlander
Årets första WGC spelas utan svenskar och Tiger Woods
Det vankas stortävling i veckan. Men inga svenskar har kvalat in i tävlingen. Det har däremot Tiger Woods gjort. Men hans rygg sätter stopp för deltagande i tävlingen.
Norlander fortsätter klättra – närmar sig Stenson på rankingen
Henrik Norlander fortsätter att klättra på rankingen. Samtidigt tappar Stenson mark.
Lashleys kostsamma fyrputt – tappade 4,5 miljoner
Nate Lashley fick en obehaglig påminnelse om att puttning är lika viktigt som de andra delarna av spelet. Under söndagen missade han flera korta puttar på hål 16, vilket innebar flera miljoner färre inspelade kronor.
Berger: ”Man behöver vara modig där ute”
Jordan Spieth är på uppgång men det blev ingen vinst den här veckan heller. Den tog Daniel Berger hand om efter en imponerande avslutning. Henrik Norlander tappade mark sista ronden.
Läs också