Fortfarande problem?
Kalendern fungerar nu korrekt efter att vi korrigerat felen som drabbade de första luckorna. Dock så kan det krävas att den laddas om ordentligt så att inga filer finns kvar i din webbläsares interna minne. Detta görs genom att trycka ned ctrl och f5, eller motsvarande för mac, samtidigt när du besöker sidan.
Kan du inte registrera svar efter detta måste webbläsarens temporära filer tömmas. Om du använder Internet Explorer gör du det under menyn ”Verktyg”, välj sedan ”Internetalternativ” och därefter ”Ta bort” under ”Webbhistorik”
Om du fortfarande inte får det att fungera även efter detta får du återkomma med info om din användarprofil (registrerad e-post och lösen till kalendern) så kommer vi att snarast felsöka för denna. Mejla då webbred@golf.se.
– Vad roligt med en tidig julklapp, lyder Tommys reaktion när han meddelas om priset.
Har du missat de tidigare luckorna i kalendern? Ingen fara, det finns fortfarande chans att ta hem ett eget ex av drivern då veckopriserna i regelbunden intervall dras bland dem som svarat rätt på de sju senaste luckorna.