Taylor Made har i vanlig ordning en hel del nyheter i bagen inför säsongen och den största snackisen är drivern R15.
Med den återetablerade vita färgen och finurliga viktsystemet hoppas man återigen ta tillbaka kommandot i drivervärlden och att döma av hur det ser ut på touren så är i alla fall inledningen lovande.
– Vi har redan fått drivern i händerna på våra proffs och i förra veckans tävling i Abu Dhabi var R15 den mest populära klubban bland alla spelare, säger Henrik Lundberg på TM/adidas.
Annars är den enskilt viktigaste produkten från företagets sida skon Boost som visades upp på den svenska mässan i höstas. Den snabba versionen handlar om att det är en sko med ett nytt material i sulan som ska bidra till väsentligt ökad komfort. Teknologin är hämtad från löparskorna och nu har alltså turen kommit till golfen.
– Vi är väldigt hoppfulla själva eftersom vi vet vilken komfort de här skon ger. Så det ska bli väldigt spännande att se hur kunderna tar emot den, säger Henrik Lundberg.
De olika boostmodellerna kommer att släppas under våren. Allra mest tror Lundberg på Adipower Sports Boost som rullar ut ur butiken för 1 395 kronor.
Och vill ni se mer om Boostkonceptet kollar ni in videon här ovanför.