Det droppade in ett mail från Sonny Wiking på TaylorMade i inboxen.
Eller, ja, Sonny Wiking-IER som emailsignaturen numera läser.
Anledningen är den kampanj TaylorMade lanserade i samband med WGC – Cadillac Championship, vilket Bloggen skrev några rader om här.
Även om greppet med att IER:ifiera allt och alla spontant kan upplevas lite tramsigt, så måste Bloggen lyfta på vintermössan och ge alla på TaylorMade en eloge för att verkligen leva ut alla nya idéer och marknadsföringskampanjer ända ut i fingerspetsarna.
Oavsett om det handlar om att lansera vita drivers, döpa klubbor till RocketBallz och tourbollar till Lethal eller att slänga på sina sponsrade spelare gula fiskemössor.
Det bästa beviset på att TaylorMade kör hela vägen in i kaklet är nog ändå Brian Gay.
Under WGC-tävlingen på Doral skulle –IER läggas till alla spelares efternamn, även den gode Gay och därför sportar han för stunden den här bagen…
När ni ändå spanar in bilderna på jänkarens bag kan vi tillsammans konstatera att den sannolikt innehåller en av de saligaste blandningar av märken och modeller i samma staffbag. Kombinationen av två olika tillverkares järnklubbor (Mizuno MP-60 och TaylorMade RocketBladez) i samma set är minst sagt en ovanlig syn.