Hoppa till innehåll

Abacus jagar hjältar – är du en?

På måndagen drog svenska klädföretaget abacus igång sin kampanj abacus Local Heroes. Det handlar om att hitta ett gäng passionerade golfare som vill sporta en golfgarderob fylld med abacus-kläder säsongen 2013. Förutom kläderna ingår även biljetter till Nordea Masters och ett gäng andra överraskningar under året. Motprestationen? Att du som Local Hero varannan vecka berättar … <a href="https://www.svenskgolf.se/folja/104-3/">Continued</a>

Svensk Golf

På måndagen drog svenska klädföretaget abacus igång sin kampanj abacus Local Heroes. Det handlar om att hitta ett gäng passionerade golfare som vill sporta en golfgarderob fylld med abacus-kläder säsongen 2013. Förutom kläderna ingår även biljetter till Nordea Masters och ett gäng andra överraskningar under året.

Motprestationen? Att du som Local Hero varannan vecka berättar om dina golfronder, hur du upplevt kläderna och kanske även en rolig historia. Berättelserna från ambassadörerna kommer att publiceras på abacus hemsida, den särskilda Local Heroes-hemsidan och på Facebook.

Låter detta som något som intresserar dig? Anmäl dig eller en kompis här.

För den som är nyfiken på abacus sommarkollektion kan ni kolla in videon ovan från fotograferingen av de nya kläderna.

Mer från samma ämne

Läs också

Följa

Slutspel – då steppar Discovery+ upp

Eget team på plats. Större tv-studio. Fokus på Alex Norén.

Följa

Golf på TV: Sändningstider för veckans tävlingar

Varje vecka uppdaterar vi tablåerna så att du vet när du ska sätta dig i soffan och njuta av världens bästa golf på TV.

Följa

Ringenäs GK vann JSM för klubblag

Halmstadklubben tog sitt första JSM-guld efter en stark laginsats.

Nyhetsbrev

Missa inga golfnyheter! Genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev får du daglig koll på vad som händer i Golfvärlden och Golfsverige.